Friday, May 14, 2010

你以为我真的需要你的选票吗?

你真的以为我需要你的选票?

继续发梦吧!

你真的以为我没有你的选票就不掂?

去睡觉吧!

你以为我要你的选票才拨款给华小独中?

去发你妈的春秋大梦吧!

你以为我会为了你而作出牺牲?

你不如多点见周公!

没有你的选票,我还是高高在上,你永远是我脚下的蚂蚁。

民主?见阎王去了!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

  1. AnakMalaysia: Sibu may or may not, but Barisan will still win no matter now, even if they lose the seat, they have already won by dispersing money channelling down to all beneficiaries excluding U and me.

    李家家:没错,他们只为求财

    ReplyDelete